دیجیتال کالا

گوشی موبایل - دوربین دیجیتال - لب تاپ ...

دیجیتال کالا

گوشی موبایل - دوربین دیجیتال - لب تاپ ...

Canon EOS-450D

  

تصاویر دوربین دیجیتال کانن ای او اس-450 دی

برای بررسی دوربین  به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

شرکت کانن دوربین دیگری را به دنیای عکاسی معرفی کرد. این دوربین یک D-SLR است و کانن مدل EOS 450D نام دارد. حس‌گر 12.2 مگاپیکسل موثر CMOS، سیستم تمیز کننده EOS، صفحه نمایش 3.0 اینچی مجهز به قابلیت مشاهده قبل از عکس‌برداری (Live View)، پردازش 14 بیتی، کارت حافظه SD/SDHC و سیستم اتوفوکوس 9 نقطه‌ای از عمده ویژگی‌های این دوربین به شمار می‌روند.
کانن EOS 450D دوربین بسیار زیبایی است که در ابعاد و اندازه مناسبی طراحی شده است. این دوربین ابعادی برابر با 62×98×129 میلی‌متر میلی‌متر دارد. وزن آن نیز 475 گرم است. جادستی این دوربین و گیره‌ آن به شکل خوبی طراحی شده‌اند. کانن EOS 450D دوربین خوش‌دستی است. ارگونومی خوبی دارد و به راحتی می‌توانید با آن کار کنید.
دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 450D شباهت زیادی به مدل EOS-400D دارد، اما تغییرات و اصلاحات مهمی در این دوربین انجام شده است. از این تغییرات می‌توان به حسگر 12 مگاپیکسلی، مانیتور 3 اینچی،( Live View) ، نورسنجی نقطه‌ای، منظره یاب بزرگ‌تر، کارت حافظه SD/SDHC و باتری پرظرفیت‌تر اشاره کرد. به گفته Mogens Jensen، رییس قسمت امور کاربران کانن در اروپا، دوربین کانن مدل EOS 450D در واقع نتیجه بیست سال تجربه و دانش اندوزی شرکت کانن است.
کانن EOS 450D حس‌گر خوب و کارآمدی دارد. این حس‌گر از نوع CMOS است و به داشتن عکس‌هایی با نویز بسیار پایین کمک بسیار زیادی می‌کند. به این ترتیب، عکس‌هایی با کیفیت خوب و جزییات عالی خواهید داشت.
دوربین EOS 450D تقریبا از همان مشخصه‌هایی بهره می‌برد که در دوربین‌های سری EOS-1 می‌بینید. از این میان می‌توان به پردازش‌گر تصویری DIGIC III و سیستم منوی دوربین اشاره کرد. پردازش‌گر DIGIC III به عمل‌کرد به‌تر و سریع‌تر دوربین کمک زیادی می‌کند. سیستم منوی EOS 450D نیز به شکل تازه و جدیدی طراحی شده و به کاربر امکان می‌دهد تا با استفاده از صفحه‌ نمایش دوربین، مشخصه‌هایی مانند فلاش Speedlite را فعال کند. کارکردن با این سیستم بسیار راحت است. این سیستم به نوعی ساختار tab مجهز شده که دیگر به اسکرول کردن نیازی نخواهید داشت. با مشخصه My Menu نیز به تنظیمات رایج و متداول دوربین‌های عکاسی هم دست‌رسی مستقیم خواهید داشت. 13 کارکرد دل‌خواه هم برای تنظیمات مختلف دوربین در نظر گرفته شده است.
برای داشتن عکس‌هایی با کیفیت هرچه بهتر، مشخصه‌ها و امکانات جالبی در نظر گرفته شده است. از این میان می‌توان به اولویت تون هایلایت (Highlight Tone Priority) اشاره کرد که محدوده دینامیکی نقاط هایلایت را تقویت می‌کند و به این ترتیب، جزییاتی مانند جزییات پیراهن سفید عروس، آسمان ابری یا دیگر سوژه‌های بسیار درخشان با کیفیت بسیار خوبی حفظ می‌شود. مشخصه جدید Auto Lighting Optimiser نیز میزان درخشانی و کنتراست تصویر را به شکل بسیار خوبی تصحیح می‌کند. این کار در طول فرآیند پردازش تصویر انجام می‌شود. به عکاسان امکان داده شده تا در ایزوهای بالا نیز مشخصه تصحیح نویز را نیز فعال کنند.
حالت Live View در دوربین‌های جدید D-SLR کانن قابلیت جالب و بسیار کارآمدی است که در این‌جا نیز دیده می‌شود. به این ترتیب، هنگامی که درست از روی سطح زمین و در حالت ماکرو یا از روی یک سه‌پایه عکاسی می‌کنید، کار کردن با زاویه‌های سخت تا اندازه زیادی راحت‌تر می‌شود. تصویری که در حالت Live View کار می‌شود بر روی صفحه نمایش 3.0 اینچی EOS 450D نمایش داده می‌شود. این تصویر 50٪ شفاف‌تر از تصویری است که در دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 400D می‌بینید. تنظیمات Live View از راه دور و به صورت ریموت نیز به شما امکان می‌دهد تنظیمات خود را اعمال کندی و با استفاده از یک کامپیوتر و نرم افزار ارائه شده EOS تصویر بگیرید.
هیستوگرام زنده قابلیت دیگری است که در صورت فعال کردن آن به داشتن تصویر نهایی بهتری کمک زیادی می‌کند. به شما امکان داده شده تا هنگام فوکوس بر روی جزییات خاصی زوم کنید. این میزان زوم حداکثر تا 10 برابر هم قابل افزایش است. در دوربین کانن EOS 450D دو حالت فوکوس اتوماتیک در نظر گرفته شده است: اتوفوکوس سریع (Quick AF) و اتوفوکوس زنده (Live AF) که بر روی جزییات کنتراستی تصویر فوکوس می‌کند.
دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 450D از جمله دوربین‌های قدرتمندی است که تجربه خوبی را برای عکاسان به همراه خواهد آورد. بر روی منظره یاب این دوربین می‌توانید تمام اطلاعات کلیدی نوردهی و سرعت ایزو را مشاهده کنید. PictBridge نیز از دیگر امکانات دوربین کانن EOS 450D به شمار می‌رود. با این قابلیت به راحتی می‌توانید عکس‌های خود را تنظیم و افکت‌های خاصی را قبل از چاپ عکس بر روی آن‌ها اعمال کنید. باتری این دوربین نیز عمر خوبی دارد. در هر بار شارژ کامل این باتری می‌توانید حداکثر تا 500 عدد عکس داشته باشید.
دوربین کانن مدل EOS 450D با نرم‌افزارهای خوب و کارآمدی ارائه شده است که نیازهای هر عکاسی را برطرف می‌کنند. از این میان می‌توان به نرم‌افزار Digital Photo Professional یا DPP اشاره کرد؛ یک مبدل قدرتمند RAW. شایان ذکر است که DPP با مشخصه‌هایی مانند Dust Delete Data و Picture Styles نیز هماهنگ می‌شود. نرم‌افزار Picture Style Editor نیز برای داشتن استایل‌های خاص و دل‌خواه به کار می‌رود. از دیگر نرم‌افزارهای این دوربین می‌توان به EOS Utility، Image/Zoom Browser و Photostitch اشاره کرد.

مشخصه‌های اصلی دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 450D:

• حس‌گر 12.2 مگاپیکسل موثر CMOS
• سیستم یک‌پارچه تمیزکننده EOS کانن
• قابلیت ضبط تصویر با سرعت 3.5 فریم در ثانیه
• صفحه نمایش 3.0 اینچی مجهز به حالت عکاسی Live View
• سیستم فوکوس اتوماتیک 9 نقطه‌ای
• پارامترهای پردازشی Picture Style تصویر
• پردازش‌گر DIGIC III
• نرم‌افزار پردازشی Digital Photo Professional RAW
• بدنه‌ای جمع و جور و وزن سبک
• سازگار با لنزهای EF و EF-S کانن و Speedlites سری EX
• ابعاد: 62×98×129 میلی‌متر
• وزن: 475 گرم

    جدول مشخصات فنی
    مشخصات کلی دوربین
    نام دوربین Canon EOS-450D
 دوربین دیجیتال کانن ای او اس-450 دی
    نوع دوربین (SLR) حرفه ای
    تاریخ معرفی 2008/01/24
    ساخت
    قیمت تومان
    گارانتی
    جنس بدنه پلاستیک
    وزن 475 گرم
    ابعاد 129*98*62 میلیمتر
    مشخصات حسگر و تصاویر
    دقت حسگر - 12.4 مگاپیکسل
- 12.2 مگاپیکسل موثر
    ابعاد حسگر 22.2*14.8 میلیمتر
     نوع حسگر CMOS
     شرکت سازنده حسگر کانن
    اندازه تصویر 1504*2256و 2056*3088و 2848*4272
    نسبت ابعاد تصویر 3:2
    فرمت غیر فشرده تصویر RAW
    فیلم
    مشخصات لنز
     لنز بسته به نوع دوربین
    لرزشگیر تصویر ندارد
    زوم اپتیکال برابر
    زوم دیجیتال برابر
    محدوده دیافراگم F91 تا F1.0
    فوکوس سانتیمتر
    فوکوس دستی دارد
    فوکوس اتوماتیک دارد
    حالت ماکرو دارد
    فوکوس در حالت ماکرو سانتیمتر
    فاصله یابی 35 نقطه ای و مرکزی و بخشی
    عکسبرداری
    سرعت شاتر 4000/1 تا 30 ثانیه
    زمانسنج خودکار
    (SelfTimer)
10 یا 2 ثانیه
    حساسیت
    (ISO)
اتوماتیک و 100 و 200 و 400 و 800 و 1600
    تنظیم سفیدی
    (White Balance)
6 حالت از پیش تنظیم شده و دستی
    عکسبرداری پی در پی دارد
    فلاش
    مشخصات صفحه نمایش
    صفحه نمایش (LCD) TFT
    سایز  صفحه نمایش (LCD) 3 اینچ
    دقت صفحه نمایش (LCD) 230000 پیکسل
    جشمی نوع Pentamirror
    سایر مشخصات
    نوع کارت حافظه SD / SDHC
    کارت حافظه همراه دوربین مگابایت
    اتصال به کامپیوتر USB و خروجی ویدیو
    کنترل از راه دور ندارد
    باتری یون لیتیوم
    شارژر باتری دارد
    سایر قابلیبت ها
    وسایل جانبی انتخابی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد